Thursday, 6 August 2009

" Haza Min Fadhli Rabbi "

Assalamualaikum..


Entry kali ini ringkas saja. Ringkas-ringkas tapi saya buat penuh perasaan. :D
Penuh perasaan kerana saya tujukan Khas buat 2 orang sahabat akrab saya dan juga merupakan senior saya yang cukup banyak mendidik saya terutamanya ketika saya masih mentah² dulu di sekolah Hira'.

1) Akh Salman Al-Farisi.
Alhamdulillah beliau sudah selamat diijabkabulkan dengan Dr. Fatimah AzZahra', dua minggu lepas. maaf sangat² kerana tak dapat hadir ke Majlis Perkahwinan..

Barakalllah lakuma Wa baaraka 'alaikuma wa jama'a bainakuma fi khair
wa razaquma zurriyyatan tayyibah tanfa fil-Islam !

Bila saya hubungi beliau selepas walimah, beliau kata : "Cita² kena besar"

2) Akh Syed Ahmad Isra'.
Tahniah kerana mendapat no.1 STAM 2008 peringkat kebangsaan.

"Syed Ahmad Israa' Syed Ibrahim, 21, dari Sekolah Menengah Al-Hidayah, Ipoh, Perak adalah pemenang dalam Anugerah Utama STAM 2008."
Sumber -- BERNAMA

Bila saya hubunginya selepas mendapat berita ini, beliau kata : "Ni Cemerlang atas kertas je"
Tahniah sekali lagi atas keputusan yang cukup mencabar diri saya yang sudah ketinggalan banyak silibus² STAM, sedangkan Minggu hadapan sudahpun mula peperiksaan.. :)

*Keyakinan saya semakin bertambah bahawa betapa pentingnya perkongsian pengalaman orang yg berpengalaman dan betapa pentingnya Qudwah Hasanah..

1 comments:

Unknown

wahaa.tahniah semua.nta bila lagi?ngaa.kahwin,berjaya?

  © Blogger template 'Portrait' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP